Helg är över! :(

Tänka sig att min helg började i Torsdag känns det som då det var "singel kväll" hos Erica, inte jätte kul men det funkade. Singlarna var Emma, Erica, Jossa, Nea, Nathlie, Saga, Sandra och jag själv så klart.  Vi pratade mest och hade det mysigt. Men jag var något seg dagen efter i skolan, för i skolan va man ju tvungen att gå. Fredag kvällen spendrades först hemma hos Nea, då vi var allmänt seg, sen 20 i 12 så va jag, Emelie, Jasmina och Nea väldigt impulsiva och tog sista bussen till Centrum för att möta upp grabbarna. De skulle in hos Erica som hade klass fest, men de visste redan innan de gick dit att vi inte skulle få komma in, så vid stod utan för Erica en timme och gjorde ingenting, pinsamt!! Sen åkte vi hem till Erik Renstöm och va där en stund.

I Lördag var jag på Kent med min mamma, hade ingen aning om att jag skulle på Kent utan när jag kom hem i Lördags så sa mamma det, gud så glad jag blev :D Så en tripp till Norrköpning blev det, för att sedan ha en underbart rolig kväll, fast hade hlr gått med en kompis, men lite social med mamma måste man också var.

I dag har jag varit med Erika på det nya fiket i vallentuna, det känns verkligen inte som vallentuna vilket är jätte trevligt :D

Men nu ska jag gå och sova, skola i morgon och eftersom de har ändrat schemat s börjar jag 10.00

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0