Nedräkning

Jag räknar ner dagarna till Sportlovet. Föst var det tänkt att jag skulle följa med Linda till Tyrsil i Norge men det verkar inte så nu. Men på Lördag ska jag och Erica till min farmor och åka skidor, galet kul!  Känns som att det var evigheter sen jag träffade min farmor så att åka dit ska bli trevligt också. Får väl choklad rutor och Trokadero ( ingen aning om hur det stavas) när vi kommer. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer på sportlovet, plugga kanske? När jag kommer tillbaka efter lovet så har jag slut prov i tyska steg 2. Herregud säger jag bara!

 Men nu ska jag gå och sova, skola i morgon alla glada!

Good night, sleep well, dream sweet our what ever you say!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0