Sportlov

Tänk nu var helgen redan slut, det går aldeles för snabbt, men vet ni vad den här gången gör det ingenting för att i morgon är det måndag men jag har LOV. Tänker ta det väldigt lungt det här lovet. eller så lungt man kan om man heter Ellinor Pettersson och verkligen inte kan sitta hemma en dag utan och få spaz . Helgen har verit lung i fredags var jag med Moa och det var mysigt att ta igen lite förlorad tid. Sen i går var jag med Erica och Sandra och mös hemma hos Erica, med glass och chips. Sen i morgon är det klassmiddag som gäller, mysigt värre.
Vill ni veta något otroligt jag har faktigst börjat på min historia uppgift i tid för en gång skull. YEAHS ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0