Stress!

Nu tittar jag och min pappa på ett program om stress. Eller jag tittar inte så mycket om jag ska vara ärlig. Vad har jag hittat på i kväll då? jag har faktigst varit med Moa, vi som vanligt gick till centrum, men den här gången köpte vi inte godis utan morötter med dipp! ´Vet inte alls hur nyttig det egentligen är men gott är det iallafall. Jag är som vanligt också taggad på att träffa killar. Moa av någon anledning taggad på att träffa Kalle och Ulrick eller Jalle. Ingen aning om varför men jag var inte så taggad på dem. Det slutar med att jag skickar ett sms till Andren och för söker få honom att komma ut till vallentuna. Det var han inte jätte pigg på utan killsällskap utan han dissar mig/oss hårt eller inte riktig men lite.  Nu så är jag hemma eftersom att moas mamma tycker hon ska vara hem vid halv 11, sjukt jobbigt!


                                       image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0