Dag efter dag, timme efter timme!

Nu sitter jag här framför daton och gör ingenting som vanligt ungefär, varför sitter jag vid daton egentligen? ingen aning, ajja!
vad har lilla jag hittat på i dag då, tittat på baksetmatch, den var underhållande, var jättesur och irrterad när jag gick därifrån, vad har jag med gjort, haft mattelektion, TRÅKIGT!

Den såg ut så här typ :



Sen efter skolan gick vi till centrum, var där en stund och sen hem.

Väl hemma lärde jag min bror koka ägg *stolt*

NU ska jag åter gå till mitt meningslösa chattade!

Kommentarer
Postat av: niki

Var du tvungen att ta den SNYGGASTE bilden på mig? hahaha!

2008-04-05 @ 20:33:39
Postat av: Ellie

Ja men självklart :D

2008-04-06 @ 14:31:14
URL: http://ascotisthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0